Want to read Maa Shayari in Urdu?
You have landed on the great post for reading Maa Shayari in Urdu. Below are the Shayari in Urdu and English also. Maa Shayari in English is also given below for you. Everyone having their feeling towards their mother, we just provided you the words to express your love toward your mother.
Maa shayari in Urdu
Maa shayari in Urdu

30+ Maa Shayari in Urdu

1.

دعا میں کیا مانگو اے میرے خدا
بس اتنی سی حسرت ہے میری
اس کو سلامت رکھنا ہمیشہ
جس کے پیرو کر نیچے جنت ہے میری


Dua Me Kya Maangu Ae Mere Khuda
Bass Itni Si Hasrat Hai Meri
Usko Salaamat Rakhna Jiske Pairo Ke Niche Janat Hai Meri



 2.

میں رویا تو مجھے کبھی رونے نہیں دیتی
خالی پیٹ مجھے کبھی سونے نہیں دیتی
اس کے جذبات میں میری فکر ستاتی ہے
ایک ماں ہی تو ہے جو مجھے اتنا چاہتی ہے


Mai Roya Toh Kabhi Mujhe Rone Nahi Deti
Khali Pet Mujhe Kabhi Sone Nahi Deti
Uss Ke Jazbaat Me Meri Fikar Sataati Hai
Ek Maa Hi Toh Hai Jo mujhe Itna Chaahti Hai


 3.

سورج کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر دیکھو
اوقات ہے تو اپنے دم پر گھر سنبھال کر دیکھو
کیا کہتے ہو، ماں تمہارے لیے کچھ نہیں کرتی؟
نو مہینے پیٹ میں بچہ پال کر تو دیکھو


Sooraj Ki Aankho Me Aankhe Daal Kar Dekho
Aukat Hai Toh Apne Damm Pe Ghar Sambhal Kar Dekho
Kya Kehte Ho Tum, Maa Tumhare Kiye Kuch Nahi Karti?
9 Mahine Tum Bhi Pet Me Bacha Paal Ke Dekho 


 4.

اس نے کبھی چاند تارے تک مانگے تھے مجھ سے
لا کر ہتھیلی پر رکھ دو تو بادل بہت تھا
ماں نے کبھی گمچا نہیں ڈھونڈا کیونکہ
میرے آنسو پہنچنے کے لیے ماں کا آنچل بہت تھا


Uss Ne Kabhi Chaand Taare Maange The Mujh Se
Mai Jo Hatheli Par Rakh Du Toh Badal Bohat Tha
Meri Maa Ne Kabhi Gamchha Nahi Dhunda
Kyunke Mere Aansu Sukhane ke Liye Maa ka Aanchal Bohat Tha


 5.

میری ساری ضرورتیں پوری کرنے میں ہی
اس نے اپنی ساری زندگی بتائی ہے
خدا نے سب سے بڑی رحمت
انسانوں کو دینے کے لیے ہی ماں بنائی ہے


Meri Saari Zaroorte Puri Karne Me Hi
Uss Ne Apni Zindagi Bitaayi Hai
Khuda Ne Sabb Se Badi Rehmat
Insaano Ko Dene Ke Liye Maa Banayi Hai


 6.

ایک الگ ہے سکون ہے اس کی باہوں میں
وہ تو میری ماں ہے ورنہ اتنا دم کہا آج کی بے وفاؤں میں


Ek Alag Hi Sukoon Hai Uss Ki Baaho Me
Woh Toh Meri Maa Hai Warna Itna Dum Kaha Aaj Ki Bewafao Me

Read also,


 7.

اتنا درد سہا ہے زندگی میں

وہ باتیں اب بیان نہیں ہوتی

میں تو کب کا بکھر جاتا

اگر میرے ساتھ میری ماں نہیں ہوتی


Itna Dard Saha Hai Zindagi Me
Wo Baate Abb Zubaan Se Bayaan Nahi Hoti
Mai Toh Kab Ka Bikhar Jaata Agar Mere Saath Meri Maa Nahi Hoti


 8.
Maa shayari in Urdu

اس کے قدموں میں جنت کو بستے ہوئے دیکھا ہے

اس کی دعاؤں میں خوشیوں کو برستے ہوئے دیکھا ہے

خدا کا کیا ہے کیا نہیں ہے، مجھے بس اتنا معلوم

میں نے اپنی ماں کو ہنستے ہوئے دیکھا ہے


Uss Ke Qadmo Me Jannat Ko Basste Hue Dekha Hai
Uss Ki Duao Me Khushiyo Ko Baraste Hue Dekha Hai
Khua Ka Kya Hai Kya Nahi Mujhe Bass Itna Hi Matlab
Maine Apni Ko Hanste Hue Dekha Hai


 9.
میرے باپ کی کوئی شکایت

کرو بھی تو کیسے کرو

میرے بولتے ہی سب مل جاتا ہے

پر میں کالا پیلا نیلا جیسا بھی ہو

مجھے دیکھتے ہی ماں کا چہرہ کھل جاتا ہے


Mere Baap Ki Koi Shikayat
Karu Bhi Toh Kaise Karu
Mujhe Bolte Hi Sab Mil Jaata Hai.
Par Mai Kaala Peela Neela Jaise Bhi Hu
Mujhe Dekhte Hi Maa Ka Chehra Khil Jaata hai

30+ Sad Shayari in Urdu

 10.
جب آج قلم اٹھا لیا ہو تو ایک بات لکھتا ہو

ذکر ساری کائنات کی کرنی ہو تو صرف ماں لکھتا ہو


Jab Aaj Qalam Utha Liya Hu
Toh Teri Baat Likhta Hu
Jab Zikr Karni Ho Puri Kaaynaat Ki
Toh Mai Sirf Maa Likhta Hu


 11.
جب اس نے مجھے چھوڑ دی

تو میں نے خدا سے موت مانگی

خدا نے کہا موت تو تجھے دے دو میں

پر اس ماں کا کیا کرو جس نے روز

تیری لمبائی عمر کی دعا مانگی


Jab Uss Ne Mujhe Chhod Di
Toh Mai Khuda Se Apni Maut Maangi
Khuda Ne Kaha Maut Toh Tujhe Dedu Mai
Par Uss Maa Ka Kyaa Karu
Jo Roz Teri Lambi Umar Ki Dua Maangti Hai


 12.
میری پھر سے خواہش ہے کہ

میں فرشتہ ہو جاؤ

ما کے آنچل سے اس طرح نپٹ جاؤ

کہ میں پھر سے بچہ ہو جاؤ


Meri Phiir Se Khwahish Hai Ke 
Mai Farishta Ho Jau
Maai ke Aanchal Se Iss Tarah Nipat Jaau Ke Bacha Ho Jaau


 13.
Maa shayari in Urdu

جنت خدا کی دیکھی میں نے ایک پَل میں

جب آنکھ لگ گئی مجھے ماں کے آنچل میں


Jannat Khuda Ne Dekhi Mujhe Sirf Uss Ek Pal Me
Jab Zara Si Aankh Lag Gayi Mujhe Maa Ke Paav Dabaane Me


 14.
میں نے دیکھا ہے ذرّہ ذرّہ

پر اس کی گود جیسا سُکھ نہیں

اے خدا تیری اس کائنات میں

ماں کے جیسا کوئی بھی نہیں


Mai Ne Dekha Hai Zarrah Zarrah
Par Uss Ki Goud Jaisa Sukh Nahi
Ae Khuda Tere Iss Jahaan Me
Maa Se Haseen Koi Bhi Nahi

Urdu Shayari Maa Ke Liye

15.
تیرے نام کا ایک کاغذ

میں روز پھاڑ لیتا ہوں

جب تیری یاد آتی ہے

میں خودکو دھتکار دیتا ہو

گھر میں بیٹھی ہے بہ وجہ

پیار کرنے والی ماں اور میں

تجھ بیوفا کو پیار دیتا ہو


Tere Naam Ka Ek Kaagaz
Main Roz Faad Leta Hu
Jab Teri Yaad Aati Hai
Mai Khud Ko Dhutkaar Deta Hu
Ghar Pe Bethi Hai Bewajah
Pyaar Kar Ne Wali Maa Aur Mai 
Tujh Bewajah Ko Pyaar Deta Hu

Mother Shayari in Urdu

16. 
کل رات کو دیکھا میں نے

کہ میں جنت میں کھڑا تھا

صوبہ اٹھ کر دیکھا تو پتہ چلا

کہ میں ماں کے پیرو میں پڑا تھا


Kal Raat Ko Dekha mai Ne
Ke Mai Jannat Me Khada Tha
Subha Uth Kar Dekha Toh
Pata Chala Maa Ke Pairo Me Pada Tha


17. 
ذکر نہیں ہوتا اُنکا

پر فکر آج بھی ہوتی ہے

دور جانے پہ پتہ چلتا ہے

کہ ماں کی آنچل کیا ہوتی ہے

Zikr Nahi Hota Hoga Unn Ka
Par Fikr Aaj Bhi Hoti Hai
Dur Jaane Ke Baad Pata Chalta Hai
Ke Maa Ki Aangan Kya Hoti hai


18.
Maa shayari in Urdu

کیا دنیا،کیا دولت،کیا شہرت اور کیا لکھ دو
سب کے سب ایک ترازو میں ہونگے اگر

میں کورے کاغذ پر صرف ماں لکھ دو


Kya Duniya, Kya Daulat, Kya Shohrat Kya Sukoon Aur Kya Likh Du
Sab Ke Sab Ek Tarazu Me Aa Jaayenge Agar
Mai Kore Kaagaz Pe Maa Likh Du


 19.
موت آنگن میں آئی ہے

میں نے کہا رک جا

ابھی مت آ ماں نے جھاڑو لگائی ہے


Maut Aangan Me Aayi Hai
Maine Kaha Ruk Jaa
Abhi Mat Aa Maa Ne Jhaadu Lagayi Hai

Maa Ki Yaad Shayari In Urdu

 20.
محلّے کے بہت بگڑے ہوئے ہے

اب سدھر جانے کو جی چاہتا ہے

بچپن میں جہاں جہاں کھیلے ہے

بس اُدھر جانے کو جی چاہتا ہے

ماں کی یاد آ رہی ہے یار

اب تو گھر جانے کو جی چاہتا ہے


Mohalle Ke Bahot Bigde Hue Hai
Abh Sudhar Jaane Ko Jee Chaahta Hai
Bachpan Me Jaha Jaha Khele Hai
Bass Udhar Jaane Ko Jee Chaahta Hai
Maa Ki Yaad Aa Rahi Hai Yaar
Abh Toh Ghar Jaane Ko Jee Chaahta Hai


21.
ماں، ماں نہیں ہوتی وہ ایک عورت بھی ہے

سچ کہو جناب تو گھر میں ماں سے ہی رونق ہوتی ہے


Maa, Maa Nahi Hoti Woh Ek Aurat Hoti Hai
Sach Kahu Janaab Ghar Me Maa Se Hi Raunaq Hoti Hai


 22.
نیند خود کی اُڑا کے سلائی ہے ہم کو

بھوک اپنی مٹا کے کھلائی ہے ہم کو

دُکھ نہیں دینا کبھی اس ہستی کو

دنیا ماں کہتی ہے جس کو


Nind Khud Ki Udaa Ke Sulaayi Hai Hum Ko
Bhuk Apni Bhula Ke Khilayi Hai Hum Ko
Dukh Naa Dena Kabhi Uss Hasti Ko
Kehti Hai Duniya Maa Jiss Ko


 23.
مجھے لگتا تھا

تیرے علاوہ میرے پاس کچھ نہیں ہے کھونے کے لیے

ایک وقت ماں سے لڑتا رہا تیرے ساتھ ایک رات سونے کے لیے

جب مجھے موت کے منہ میں ڈھکیل کر راستہ بدل لیا تھا تو

تب میری ماں نے اپنا آنچل دیا تھا تیرے پیار میں رونے کے لیے

Mujhe Lagta Tha
Tere Alava Kuch Nahi Hai Mere Paas Khone Ke Liye
Ek Waqt Maa Se Ladta Raha Ek Raat Tere Saath Sone Ke Liye
Jab Mujhe Maut Ke Munh Me Dhakel Kar Apna Raasta Badal Liya Tha Tune
Tab Meri Maa Ne Apna Aanchal Diya Tha Tere Pyaar Me Rone Ke Liye


 24.
Maa shayari in Urdu

ایک طرف اپنے بھی گرے ہوئے ہے مجھے گرانے میں

اب ہم انہیں کیا بتائے جناب

ہم اپنی ماں کی دعا لے کے نکلے ہے آسمان بھی اپنا بنانے


Ek Taraf Apne Bhi Gire Hue Hai Mujhe Giraane Me
Aur Hum Unhe Kya Bataaye Janaab
Hum Apni Maa Ki Dua Le Ke Nikle Hai Aasmaan Bhi Apna Banaane 


 25.
بھائی صاحب جتنا مرضی سب سامان لے لو

میرے گھر کا بیش قیمتی مال لے لو

اور ہم دو بھائیو کے بیچ مسئلہ تھا مکان کو لے کر

میں نے ماں کا ہاتھ تھاما اور کہا بھی آپ یہ مکان لے لو


Bhai Saahab Jitna Marzi Sab Samaan Le Lo
Mere Ghar Ka Besh Qeemti Maal Le Lo
Aur Hum Do Bhaiyo Ke Bich Masaila Tha Makaan Ko Le kar
Maine Maa Kaa Haath Thaama Aur Bola Makaan Le Lo


 26.
بہت غرور تھا مجھے

جو میں سمندر کو آنکھ بھر دیکھ ڈالا

جب میری ماں نے مجھے آواز لگائی

تو ساری کائنات نے متّھا ٹیک ڈالا


Bohat Ghurur Tha Mujhe
JO Mai Samandar Ko Aankh Bharr Kar Dekh Dala
Jab Meri Maa Ne Mujhe Aawaz Lagaayi
Toh Saari Kaaynaat Ne Mattha Tek Daala


27.
میرے آنسو دیکھنے کے لیے

اس نے مجھے میری موت کا

منہ تک دکھا چکا تھا

پر میں نہیں رویا وہاں

کیونکہ میں گھر سے

ماں کا مسکراتا چہرہ دیکھ چکا تھا


Mere Aansu Dekhne Ke Liye
Uss Ne Mujhe Meri Maut Ka
Munh Tak Dikha Chuka Tha
Par Mai Nahi Ro Paya Waha 
Kyunke Mai Ghar Se
Maa Ka Muskuraata Chehra Dekh Chuka Tha.

Maa Shayari in English

In this post, we also provided you "Maa Shayari in English" also. "Urdu Shayari maa ke liye" post is also available for sharing to your loving mother. you can share this Shayari on your social media by clicking on the social sharing button given below this post.


28.
وہ کس طرح میرے گناہوں کو دھو دیتی ہے

میری ماں غصے میں ہوتی ہے تو رو دیتی ہے


Woh Kiss Tarah Mere Gunaaho Ko Dho Deti Hai
Mere Maa Gusse Me Hoti Hai Toh Ro Deti Hai


29.
Maa shayari in Urdu

اے اندھیرے دیکھ لے تو تیرا منہ کالا ہوگیا

میری ماں نے آنکھیں کھولی اور گھر میں اجالا ہوگیا


Ae Andhere Dekh Le Tu Tera Munh Kaala Ho Gaya 
Meri Maa Ne Aankhe Kho Li Aur Ghar Me Ujaala Ho Gaya


30.
کسی کو زمین ملی حصے میں اور کسی کو کمائی

میں سب سے چھوٹا تھا گھر میں اور میرے حصے میں ماں آئی


Kisi Ko Zameen Mili Hisse Me Aur Kisi Ko Kamaai
Mai Sab Se Chhota Tha Ghar Me Aur Mere Hisse Me Maa Aayi


 31.
دل کو دکھنے کا سلیقہ بھی نہیں آتا ہے

اس پرندے کو رونا بھی نہیں آتا ہے

اور اسی کے فیاضی کا اندازہ لگا لو اس سے

کہ اس کے گھر پے کتا بھی نہیں آتا ہے

سوچتا ہوں تیری بہو بھی کے آجاؤ

پر کیا کرو ماں میرا رشتا بھی نہیں آتا ہے


Dil Ko Dukhne Ka Saleeqa Bhi Nahi Aata Hai
Iss Parinde Ko Rona Bhi Nahi Aata Hai
Aur Uss Ki Fayyazi Ka Andaza Laga Lo Iss Se
Ki Uss Ke Darwaze Pe Kutta Nahi Aata Hai
Sochta Hu Teri Bahu Le Ke Aajau 
Kya Karu Maa Mera Rishta Bhi Nahi Aata


32.
میری قلم بس ادھورا لکھتی ہے

اسے پتہ ہے میری ماں کے الفاظ ہی

اسے پورا لکھتی ہے

میرا سلام ست سری کال سب کو یارو

میری ماں آپ کے لیے بھی دعا کرتی ہے

Meri Qalam Bass Adhura Likhti Hai
Isse Pata Hai Ke Meri Maa Ke Alfaaz Hi
Isse Pura Likhti Hai
Mera Salaam Sat Sri Kaal Qabool Karo Yaaro
Meri Maa Aap Ke Liye Bhi Dua Karti Hai